Πρόσβαση σε τραπεζικά δεδομένα χρηστών ζήτησε το Facebook για εμπορική εκμετάλλευση. Τι απάντησαν οι τράπεζες

401

Αίσθηση έχει προκαλέσει η ενέργεια του Facebook, που προσέγγισε μεγάλες αμερικανικές τράπεζες, προκειμένου να διαβιβάσουν τα δεδομένα των πελατών τους.  Στόχος του Facebook είναι να προτείνει την παροχή νέων υπηρεσιών στην εφαρμογή μηνυμάτων, Messenger.

Σύμφωνα με την ανώνυμη πηγή που έφερε στο φως την υπόθεση, το Facebook πριν από αρκετούς μήνες, είχε επαφές με την τράπεζα λιανικής τραπεζικής Chase της JPMorgan, τη Citi (Citigroup) και τη Wells Fargo. Ωστόσο, η τράπεζα Chase δεν συνέχισε τις επαφές.
Η αμερικανική εφημερίδα Wall Street Journal, η οποία αποκάλυψε την υπόθεση, έγραψε ότι υπήρχαν επαφές και με την τράπεζα U.S Bancorp.

Ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ήλπιζε σε πρόσβαση των πληροφοριών σχετικά με ποικίλες οικονομικές συναλλαγές, που πραγματοποιήθηκαν μέσω τραπεζικών καρτών. Η ανώνυμη πηγή τόνισε ότι ο Ζάκερμπεργκ ήθελε να μάθει το υπόλοιπο των τρεχόντων τραπεζικών λογαριασμών των πελατών.

Δεν σταμάτησε όμως εκεί. Ζητούσε πληροφορίες σχετικά με τα εμπορικά καταστήματα με τα οποία είχαν συναλλαγές οι πελάτες, ενώ πρότεινε ως αντάλλαγμα στις τράπεζες, να προωθήσει μερικές από τις προσφορές τους στο Messenger, που μετράει 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες.

Σύμφωνα με την πηγή, το Facebook δεν εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο σκόπευε να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που ζήτησε.

Το Γαλλικό Πρακτορείο ανέφερε ότι η Facebook και η Citigroup δεν έχουν προς το παρόν ανταποκριθεί, ενώ η Wells Fargo δεν θέλησε να σχολιάσει σχετικά.

Η εκπρόσωπος Τύπου της JPMorgan Chase Πατρίσια Γουέξλερ έστειλε στο Γαλλικό Πρακτορείο τη δήλωση που έκανε στη Wall Street Journal.

«Δεν διαβιβάζουμε τα δεδομένων των συναλλαγών των πελατών μας (…) και επομένως απορρίψαμε ορισμένες προτάσεις που μας έγιναν», τονίζει η ίδια στην ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης: Facebook: Μαζικές διαγραφές 583 εκατ. ψεύτικων προφίλ και 837 εκατ. ενοχλητικών αναρτήσεων με περιεχόμενο βίας, σεξ, και μίσους

 

Διαβάστε επίσης: Έρευνα χωρίζει σε κατηγορίες τους χρήστες του facebook ανάλογα με τη δραστηριότητά τους. Ματάκηδες και αυτοδιαφημιζόμενοι