Ποια είναι τα στάδια εξέλιξης της κυτταρίτιδας; Η πιο αποτελεσματική άσκηση για να την αντιμετωπίσετε

1471
Η κυτταρίτιδα είναι αισθητικό πρόβλημα, κατά κύριο λόγο των γυναικών, που εμφανίζεται ανεξάρτητα με το βάρος και το ύψος.

Είναι αποτέλεσμα του συσσωρευμένου λίπους, που δεν είναι ομοιόμορφα μοιρασμένο και δημιουργεί μικρές λακκούβες, κάτω από την επιφάνεια του δέρματος.
Οι λακκουβίτσες είναι ορατές, γιατί το περιττό λίπος πιέζει το συνδετικό ιστό κάτω από το δέρμα. Έρευνες δείχνουν, ότι το 80% των γυναικών θα εμφανίσει κάποια στιγμή κυτταρίτιδα. Ωστόσο, υπάρχουν στάδια στην εξέλιξη του αισθητικού προβλήματος, όπως και τρόποι αντιμετώπισης.

Στάδια στην εξέλιξη της κυτταρίτιδας
Στο αρχικό στάδιο, η κυτταρίτιδα δεν είναι ορατή παρά μόνο αν πιέσουμε το δέρμα μας.
Στη συνέχεια, η κυκλοφορία του αίματος μειώνεται και ως αποτέλεσμα, εμφανίζονται μικρά βαθουλώματα, δηλαδή το δέρμα δεν είναι απόλυτα λείο, χωρίς να είναι αντιαισθητικό.
Στο επόμενο στάδιο, από την κακή κυκλοφορία του αίματος επηρεάζεται η κυκλοφορία του οξυγόνου και οι άχρηστες ουσίες που κανονικά θα έπρεπε να αποβληθούν από τον οργανισμό, παραμένουν, κάνοντας αισθητά τα μικρά βαθουλώματα στο δέρμα.
Ακολουθεί η μορφή της κυτταρίτιδας που γνωρίζουμε, λακκούβες στο δέρμα που δεν κολακεύουν την περιοχή στην οποία βρίσκονται.
Μπορεί να εμφανιστεί στους μηρούς, στους γλουτούς, στις γάμπες, στην κοιλιά, στα μπράτσα.

Η κυτταρίτιδα όταν είναι σε αρχικό στάδιο, εμφανίζεται δηλαδή με την λεγόμενη όψη φλοιού πορτοκαλιού, μπορεί να καταπολεμηθεί δραστικά. Συνήθως με την σωστή διατροφή, την ενυδάτωση του οργανισμού και την γυμναστική, μπορεί να υποχωρήσει αισθητά ακόμη και να εξαφανιστεί.
Σύμφωνα με προπονητές, διαφόρων ειδών ασκήσεις μπορούν να βελτιώσουν την όψη της κυτταρίτιδας, με την άσκηση που ακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή.

Ανοίξτε τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης, ώστε να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους ώμους. Βάλτε το αριστερό πόδι πίσω από το δεξί, με πλάτη τεντωμένη.
Κάντε ένα χαμηλό κάθισμα, χωρίς να μεταβάλλεται τη στάση σώματός σας, αλλά βάζοντας βάρος στο μπροστινό πόδι.
Το γόνατο πρέπει να είναι σε ορθή γωνία και να μην ξεπερνάει τη φτέρνα.
Κάντε την άσκηση με κάθε πόδι εναλλάξ, 4 σετ, των 15-20 επαναλήψεων.

Διαβάστε επίσης: Ποιες τροφές περιορίζουν τις ρυτίδες και την κυτταρίτιδα και περιποιούνται την επιδερμίδα

 

 

Διαβάστε επίσης: Τι είναι η κυτταρίτιδα. Ποιες τροφές ευθύνονται για τη δημιουργία της κυτταρίτιδας;