Έγινε κι αυτό: Η Chanel λανσάρει για πρώτη φορά καλλυντικά αποκλειστικά για άνδρες. «Η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το φύλο, αλλά με το στιλ»

971
Καλλυντικά αποκλειστικά για άνδρες πρόκειται να κυκλοφορήσει η Chanel για πρώτη φορά στην ιστορία του οίκου ομορφιάς.

Με σύνθημα «Η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το φύλο, αλλά με το στιλ» η εταιρία λανσάρει τη συλλογή «Boy de Chanel» που θα περιέχει ένα υγρό μέικ απ σε οκτώ αποχρώσεις, ματ ενυδατικό χειλιών και μολύβι φρυδιών σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα μόνο για άνδρες.

Η Chanel δεν είναι η πρώτη εταιρία που δημιούργησε ανδρικά καλλυντικά, καθώς στο παρελθόν οι εταιρείες μόδας Tom Ford και Clinique έχουν λανσάρει αντίστοιχες συλλογές.
Το όνομα της ναδρικής σειράς καλλυντικών προέρχεται από τον αθλητή έφιππου πόλο Μπόι Καπέλ που υπήρξε εραστής και πηγή έμπνευσης της Κοκό Σανέλ.
«Όπως η Κοκό Σανέλ δανείστηκε στοιχεία από την ντουλάπα των ανδρών για να ντύσει τις γυναίκες, η Chanel αντλεί έμπνευση από τον κόσμο των γυναικών για να γράψει το λεξιλόγιο μιας νέας προσωπικής αισθητικής για τους άνδρες», ανέφερε η εταιρεία σε δήλωση στην ιστοσελίδα μόδας WWD.
«Στις γραμμές, στα χρώματα, στις συμπεριφορές, στις χειρονομίες … Δεν υπάρχει απολύτως θηλυκή ή αρσενική: Το στιλ ορίζει το πρόσωπο που θέλουμε να είμαστε. Με την δημιουργία της «Boy de Chanel», της πρώτης της σειράς καλλυντικών για άντρες, η Chanel επιβεβαιώνει τους συνεχώς μεταβαλλόμενους κώδικες ενός σταθερού οράματος: Η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το φύλο, αλλά με το στιλ».

Πέρα από τα καλλυντικά τα οποία θα κυκλοφορήσουν την 1η Σεπτεμβρίου στη Νότια Κορέα,έχει λανσάρει επίσης μια τσάντα και ένα ανδρικό άρωμα με την υπογραφή της επωνυμίας Boy de Chanel.
Τα καλλυντικά θα είναι διαθέσιμα στον υπόλοιπο κόσμο διαδικτυακά από τον Νοέμβρη και στις μπουτίκ της από τον Ιανουάριο του 2019.

Παρ’ όλα αυτά, πολλοί είναι εκείνοι που ανέφεραν πως τα καλλυντικά δεν χρειάζεται να έχουν «φύλο» και πως πρέπει να είναι unisex.

«Νομίζω ότι είναι καταπληκτικό το γεγονός ότι μάρκες όπως η Chanel προωθούν το μακιγιάζ των ανδρών στο μυαλό  των ανθρώπων, ωστόσο προσωπικά προτιμώ μια προσέγγιση χωρίς διακρίσεις για το makeup.» ανέφερε ο beauty influencer Jake-Jamie.
Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότεροι άνδρες που θέλουν να περιποιηθούν την εικόνα τους και να χρησιμοποιήσουν καλλυντικά, ντρέπονται να αγοράσουν καλλυντικά που στοχεύουν κυρίως στο γυναικείο κοινό. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούν να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς χωρίς να διστάζουν.

Ο Jake-Jamie προτείνει όμως, τη δημιουργία καλλυντικών για όλα τα φύλα που θα μπορούσαν να προωθηθούν τόσο από θηλυκά όσο και από αρσενικά μοντέλα.